« Lifestyle STANOVANJE
objavljeno prije 6 mjeseci i 2 dana
SAVJETI :)

Boje u uredu daju energiju, ali mogu i nervozu

Ukoliko namjeravate povećati produktivnost poslovanja u uredu bilo bi poželjno da se upoznate s psihologijom boja koja može uvećati vaše mogućnosti

Kako treba obojati ured
Kako treba obojati ured (Arhiva)
Više o

značenje boja

,

boje

,

ured

,

utjecaj boja

,

raspoloženje

,

produktivnost

Boje imaju velik utjecaj na radnu atmosferu i produktivnost, a uz to će njihov izbor utjecati i na emocije, ponašanje i poslovne ciljeve, stoga dobro pripazite u kakvom uredu radite.

Ako vam je cilj povećati produktivnost, bilo bi i više nego potrebno poznavati psihlogiju boja, pa evo glavnih energetskih karakteristika boja.

Tople boje, poput naračanste, crvene i žute mogu izazvati osjećaj topline koji nije realan, dok hladne boje kao što su plava, zelena i svjetlo-ljubičasta uzrokuju osjećaj niže temperature. Na ovaj način možete uštedjeti troškove termoregulacije, piše Bizlife.

Bijela boja - ova boja je simbol za profesionalizam i poslovnu i eleganciju. No, ovo nije boja koja će vas stimulirati, već će vaše misli učiniti konfuznim, a razina koncentracije bit će u osjetnom padu.  

Crvena boja . blokira analitičko razmišljanje, tjera ljude da djeluju brže i energičnije, ali ta energija je veoma kratkog daha i samim time će se reducirati analitičko razmišljanje.

Narančasta boja - asocira na kvalitetu, a ujedno održava budnost i pojačava koncentraciju, pa je prilično omiljena u uredskom okruženju. 

Plava boja - boja poslovnog svijeta, podsjeća na nebo i more, i ima moć opuštanja i smirivanja. 

Zelena boja -  potiče kreativnost, navest će vas da bistrije razmišljate, a ujedno će i podignuti razinu vaše kreativnosti. 

Žuta boja - boja koja se najrjeđe koristi jer se vjeruje da izaziva strah, anksioznost, mučnine i glavobolje. Ipak, odabirom prave nijanse ove boje vaš prostor možete učiniti pozitivnijim, sigurnijim i prijateljski nastrojenim.

17.12.2017. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh