« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 2 mjeseca
1, 2, 1, 2

Fizičke aktivnosti najbolje za vaše mentalno zdravlje

Blagdani su prošli, na putu je postblagdanska depresija zbog povratka u žrvanj na poslu, pa odaberite neku od ovih aktivnosti

Što god odabrali, ustrajte u tome
Što god odabrali, ustrajte u tome (Arhiva)
Više o

mentalno zdravlje

,

fizičke aktivnosti

,

vježbanje

,

aerobik

,

vožnja bicikla

,

šetnja

,

hodanje

,

plivanje

,

trčanje

,

skidanje kilograma

Blagdani su sjajna stvar za odmor duha i tijela, iako obično zaglibimo barem nekoliko puta i odmor baš i nije iskorišten kako treba. No, glavni problem dolazi nakon blagdana, kad se moramo vratiti na posao i ponovno započeti uobičajeni ciklus rada.

Velik broj ljudi tada ima problema s prilagodbom i povratkom na stari način razmišljanja, pa je preporuka stručnjaka da se počnete baviti nekim fizičkim aktivnostima kako biste se vratili u formu i sačuvali svoje mentalno zdravlje.

Bilo što da odaberete, neka to bude barem dva puta tjedno, i pozitivni će rezultati doći već nakon mjesec dana. Recimo, jogging je sjajan za kondiciju i koordinaciju pokreta, a daje vam veliku slobodu odabira terena ili staza.

Plivanje je odlična zimska rekreacija, pa iako nema baš pretjerano puno bazena, sigurno možete pronaći neki termin kad ćete se rasplivati i sjajno umoriti i opustiti. 

Rolanje radi čuda za vaš osjećaj za ritam i ravnotežu, a dokazano je da vožnja na rolama poboljšava kinesteziju, preciznije, primjećivanje sitnih detalja, pa iskoristite ovu blagu zimu i rolajte dok možete. 

Izdržljivost ćete najbolje dobiti vožnjom bicikla, a uz to ćete poboljšati koordinaciju i ravnotežu, što će donijeti i šetnja ili brzo hodanje. Kako je i to aktivnost na otvorenom, sva će vaša čula biti aktivna, a da ne govorimo o blagodatima svježeg zraka.

Za kraj, od aktivnosti u zatvorenom preporučuje se aerobik koji poboljšava držanje, pojačava izdržljivost i unaprjeđuje koordinaciju pokreta, orijentaciju u prostoru i osjećaj za ritam.

Bilo što od navedenog poboljšat će vaše mentalno stanje, spriječiti padanje u postblagdansku depresiju i smanjiti razine stresa, stoga, odaberite svoj način vježbanja i ustrajte u njemu, pomoći će i u skidanju blagdanskih kilograma.

06.01.2014. 09:45:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh