« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 5 mjeseci
SPAVALICE :)

Kako postati jutarnja osoba

Kako postati osoba koja se ujutro može probuditi i funkcionirati normalno pitanje je na koje nudimo dobre odgovore

Kako se ranije buditi i biti svjež
Kako se ranije buditi i biti svjež (Shutterstock)
Više o

jutarnji tip

,

spavalice

,

metabolizam

,

dugo spavanje

Naš unutarnji sat određuje naš bioritam, a kod većine on ima normalna 24 sata. U slučaju da je kod nekoga duži unutarnji dan, svaku će noć sve kasnije ići spavati i teže će se buditi ujutro na vrijeme. 

Kako postati osoba koja se ujutro može probuditi i funkcionirati normalno pitanje je na koje odgovor nudi dr. Tracey Marks u svojoj najnovijoj knjizi. 

U slučaju da se trebate početi dizati ranije ujutro, smanjite broj večernjih obaveza. Jednostavno zamislite da za sve obaveze imate sat vremena manje i tijekom tog sata nemojte raditi baš ništa.

Nakon što ste odspavali svojim zdravih sedam do devet sati, razina šećera u krvi je vrlo niska pa je preporučljiv zdrav doručak za pokretanje tijela, tj. dosta bjelančevina i voća i povrća. Ako ne možete bez jutarnje kave, dodajte mlijeka u nju.

Kad vam uspije ustati na vrijeme, bilo bi dobro da se nagradite s par minuta za sebe, bilo da prosurfate nove vijesti, pogledate ih na televiziji ili poslušate na radiju. Zapravo, odaberite nešto što jako volite i nagradite se s desetak minuta te aktivnosti.

Bilo bi dobro i provježbati, kako bi se povećala temperatura tijela, pokrenula cirkulacija i količina adrenalina u krvi. Zapamtite, vježbanje prije doručka spalit će više kalorija od vježbanja nakon doručka, pa iskoristite to na najbolji način.

Kako jutarnje vježbanje pomaže da navečer lakše utonete u san, ubrzo ćete promijeniti bioritam i dizanje rano ujutro neće vam biti nikakav problem.

13.10.2012. 19:17:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh