« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 11 mjeseci
ŽIVOTNI STIL

Loše životne navike zbog kojih brže starimo

Odluke koje donosimo kao mlade osobe reflektiraju se ne samo na naše zdravlje nego i na fizički izgled u kasnijem periodu našeg života

Loše životne navike zbog kojih brže starimo
Loše životne navike zbog kojih brže starimo (Devart)
Više o

starenje

,

loše navike

,

životni stil

,

izvor mladosti

,

zdravlje

,

ljepota

,

njega kože

Ljudi dok su mladi i zdravi previše ne mare što jedu, što piju i općenito na koji način žive svoj život, jednostavno su neopterećeni budućnošću, no životni stil itekako ima utjecaja na naše zdravlje u poznijim godinama.

Odluke koje donosimo kao mlade osobe reflektiraju se ne samo na naše zdravlje nego i na fizički izgled u kasnijem periodu našeg života, odnosno loše navike iz mladosti čine nas starije nego što to ustvari i jesmo.

Kako bi na vrijeme korigirali vaš životni stil i zadržali što duže mladenački izgled donosimo vam loše navike koje trebate korigirati i u potpunosti eliminirati iz vaše svakodnevnice, piše Everyday Helth.

Pušenje

Nije novost da pušenje šteti vašem zdravlju, ali i zdravlju ljudi oko vas, no ako ste to uspjeli nekim čudom smetnuti s uma na svakoj kutiji cigareta stoji veliki podsjetnik o štetnosti duhanskog dima. Ne samo da cigarete povećavaju mogućnost od srčanog udara i raka pluća, one vas čine starijima. Naime, znanstvenici su otkrili da pušenje može aktivirati enzime koji smanjuju elastičnost kože, što ima za posljedicu bore i blijedu kožu koje nisu prikladni za vašu dob.

Brzinske dijete

Svi smo vrlo nestrpljivi i želimo rezultate preko noći i zato posežemo za brzinskim dijetama koje nam garantiraju da ćemo u kratkom vremenu izgubiti popriličnu količinu neželjenih kilograma. Ne samo da su takve dijete opasne po zdravlje nego se zbog njih možete i osjećati staro. Istraživanja su pokazala da ljudi koji su se podvrgli brzinskim dijetama imaju manje energije, te zbog toga imaju probleme sa koncentracijom i javlja se depresija, a pojačana osjetljivost također nije strana. Nadalje, zbog naglog gubljenja kilograma koža se ne stigne adaptirati te postaje mlohava i neelastična.  

Malo sna

Uvriježeno je mišljenje da što su ljudi stariji to im treba manje sna. Krivo! Znanstvenici kažu da odrasle osobe trebaju od sedam do osam sati sna kako bi normalno funkcionirale, te zadržale dobro zdravlje. Premalo sna može dovesti do neželjenog debljanja i gubitka koncentracije tokom dana što ostavlja duboke posljedice na ljudsko zdravlje.

Premalo voća i povrća

Što su ljudi stariji potreba za dnevnim unosom kalorija je sve manja i manja, no ako želite izbjeći ubrzano starenje kože te kalorije bi trebali unijeti držeći se zdrave prehrane. Znanstvenici preporučaju da ako želite što duže zadržati mladenački izgled, te dobro zdravlje prehranu morate što više bazirati na voću i povrću koje je bogato vitaminima, mineralima i važnim antioksidansima.

Bez ljutnje

Ne samo da je život previše kratak da ga provedete zamjerajući drugim ljudima na nepravdama koje su vam učinili nego na taj način riskirate da narušite svoje psihofičko zdravlje. Razna istraživanja su pokazala kako opraštanje pozitivno utječe na mentalno, duhovno i fizičko zdravlje, snizuje visoki krvni tlak, smanjuje depresiju, te umanjuje osjećaj tjeskobe.

Stres

Znanstvena istraživanja pokazala su kako stres može negativno utjecati kognitivne funkcije, te preporučaju kako bi zadržali um što mlađim da se što prije riješite svih stvari koje negativno utječu na vas. Pokušajte identificirati sve stresore kako bi ih mogli uspješno izbjegavati ili ako to niste u mogućnosti pokušajte umanjiti njihov efekt prakticirajući tehnike opuštanja.   

Neaktivnost

Zdrav um u zdravom tijelu! Nema bolje stvari koja sprječava prijevremeno starenje od svakodnevne tjelesne aktivnosti. Kretanje svakoga dana, barem pola sata, može spriječiti razvoj kardiovaskularnih bolesti, uklanja stres, te održava vaše tijelo u kondiciji koje se onda lakše nosi s raznim povredama ili bolestima.

04.11.2012. 10:28:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh