« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 mjeseca i 8 dana
ZAPAMTITE :)

Najbolje namirnice za preplanuli ten

Kožu potrebno održavati vlažnom za što je najbolje tuširati se u mlakoj vodi te obilno nanositi kreme, losione ili, najbolje, ulja koja nanosite na još vlažnu kožu - ali i paziti što jedete

Tamna čokolada jedan je od čuvara tena
Tamna čokolada jedan je od čuvara tena (Dreamstime)
Više o

beta karoten

,

preplanuli ten

,

boja kože

,

sunčanje

Preplanuli ten pokazatelj je jedne vrlo važne stvari - bili ste na moru dovoljno dugo da zaradite lijepu boju, no nakon povratka kući stiže očekivani problem: kako zadržati lijepu boju kože što duže.

Naime, koža diše i obnavlja se, pa se stari preplanuli sloj polako mijenja novim. Stoga je kožu potrebno održavati vlažnom za što je najbolje tuširati se u mlakoj vodi te obilno nanositi kreme, losione ili, najbolje, ulja koja nanosite na još vlažnu kožu. Uzmite u obzir i da boravak u klimatiziranim prostorima dodatno isušuje kožu, pa joj priuštite ekstra njegu.

Koristite mekane ručnike i ne trljajte kožu nakon tuširanja već ju posušite laganim tapkanjem, a pilinge ostavite za zimu.

U prehranu uključite namirnice koje sadrže beta karoten. Uživajte u dinji i mrkvi koju možete grickati između obroka. Također, ne zaboravite na vodu - opskrbite organizam dovoljnom količinom tekućine jer hidratacija dolazi iznutra.

Kako biste sačuvali boju i imali savršen ten, donosimo vam popis namirnica koje će vam pomoći u tome:

Celer - bogat je mineralima (osobito kalijem i natrijem) i vodom pa hidratizira kožu iznutra.

Crvena paprika - puna je C vitamina, jedna paprika sadrži dovoljno C vitamina za vaše dnevne potrebe

Kivi - kao i paprika ima dovoljno C vitamina za dnevne potrebe, no sadrži i probavne enzime koji pomažu probavljanju mlijeka i bjelančevina.

Kokosovo ulje - dobro za čišćenje organizma jer ima antibakterijska i antimikrobna svojstva, možete se nanositi na kožu, ali i konzumirati - preporučena doza je 1 žlica dnevno.

Losos - bogat omega-3 masnim kiselinama koje hrane kožu iznutra.

Mrkva - sadrži A vitamin i beta karoten koji hrane kožu, dobra je za one koji imaju problema s aknama i sebumom. Može, ali i ne mora biti termički obrađena.

Sjemenke lana i chia sjemenke - također bogate omega-3 masnim kiselinama.

Špinat - pun željeza i vitaminima te je dobar izvor bjelančevina.

Tamna čokolada i kakao - energiziraju tijelo i odličan su izvor antioksidansa.

Zeleni čaj - bogat antioksidansima, uz energiziranje organizma pomaže i u njegovom čišćenju.

10.08.2017. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh