« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 7 mjeseci
SAVJETI

Ostanite fit na godišnjem odmoru

Možda zvuči čudno, no na godišnjem odmoru se češće udebljamo nego što skinemo kile, pa evo korisnih savjeta za dobru liniju

Na godišnjem se kile same lijepe
Na godišnjem se kile same lijepe (Shutterstock)
Više o

godišnji odmor

,

kilogrami

,

debljina

,

vježbanje

Za godišnji odmor uvijek imamo velike planove, najčešće o aktivnostima, gubljenju kilograma i novoj liniji koji se najčešće izjalove, no samo zato što ne posvećujemo dovoljno pažnje detaljima. 

Stoga, na plažu nosite svježe ili sušeno voće, povrće i orašaste plodove, a ne sendviče i ne kupujte hot dogove i slično. 

Ako ste odsjeli u hotelu, često su porcije prilično velike, a u najboljoj za džep i najgorom za liniju varijanti ima i švedski stol, koji će vam sigurno biti poguban za planove o mršavljenju.

Ako ste u apartmanu, obavezno kuhajte sami neka jednostavna i draga jela koja su usput i dijetna, a nemojte upasti u zamku restorana brze hrane ili bakanalija po pravim restoranima. Naravno, pazite da unosite iste vrste hrane kao i kod kuće kad ste na dijeti.

Nemojte misliti da tih par metara do plaže i pedesetak zaveslaja predstavljaju neku značajnu tjelesnu aktivnost, ostanite u formi i vježbajte rano ujutro, kad je svježe i bit ćete puni energije cijeli dan, a navečer ćete zaspati bez ikakvog problema. 

Za kraj ... svaki koktel ima barem 400 kalorija, pa ih dobro prebrojte navečer ...

18.08.2013. 20:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh