Lifestyle BODY&SOUL
PRIPAZITE

Kako će vam stres uništiti zdravlje

objavljeno prije 18 dana i 20 sati

Stres udara ne samo na živce i mozak, već i na tijelo - neki ljudi imaju snažnije fizičke reakcije na stres od drugih: srce im brže tuče, a krvni tlak se povećava, više… više »

SAZNAJEMO

Snaga prirode u ljekovitom tuheljskom termalnom blatu

objavljeno prije 18 dana i 23 sata

Imate problema s reumom, išijasom, artritisom ili pak muku mučite s celulitom? Tada svakako trebate posjetiti Terme Tuhelj i isprobati neku od terapija s ljekovitim blatom.… više »

MLJAC

Za doručak jedite - sladoled!

objavljeno prije 19 dana i 2 sata

Doručak uvijek proglašavamo najvažnijim obrokom u danu i trebamo se truditi da bude što zdraviji, a u to sigurno ne spada sladoled - ili možda ipak da? Koliko ste puta čuli svog… više »

Kako riješiti nesanicu?
VRIJEDI PROBATI

Hrana koja će vam pomoći zaspati

objavljeno prije 19 dana i 17 sati

Ako ste se često prisiljeni pouzdati se u tablete za spavanje kako biste si priuštili barem nekoliko sati odmora, možda biste mogli iskušati koji od prirodnih načina kako noću… više »

RIJEČ PO RIJEČ

Kako ćaskanje pretvoriti u smisleni razgovor

objavljeno prije 19 dana i 18 sati

Ćaskanje može biti uvod u zanimljiv i značajan razgovor, a može nam i ubiti volju da s nekom osobom ikada više o bilo čemu progovorimo. Ako se nalazimo u grupi ljudi koju ne poznajemo… više »

NEMA LABAVO

Pet vrsta otrovnih ljudi kojih biste se trebali riješiti

objavljeno prije 20 dana

Naš karakter sličan je pet osoba s kojima se najčešće družimo. Ako su oni nervozni, teško da ćemo mi biti bolje volje. Ako smo okruženi ljudima koji se stalo usredotočuju… više »

SAVJETI

3 najčešće pogreške koje radimo za doručak

objavljeno prije 20 dana i 2 sata

Doručak je definitivno i potreban i važan obrok, no kako može napraviti puno dobra našem organizmu, tako može i štete - ponekad radimo pogreške kojih možda nismo niti… više »

STVARNO?

Zašto nam je mučno kad se vozimo?

objavljeno prije 20 dana i 18 sati

Zašto neki ljudi osjećaju mučninu za vrijeme putovanja automobilom, autobusom ili vlakom, a ostali čitaju knjigu ili satima surfaju pametnim telefonom i pritom se dobro osjećaju? Od… više »

STVARNO?

Kako kućni ljubimci pomažu djeci?

objavljeno prije 21 dan i 2 sata

Roditelji svojoj djeci žele pružiti najbolje obrazovanje - bila to privatna ili javna škola.  Uz sve to, možda fokus ne bi trebao biti usmjeren u koju školu idu naša… više »

DOGAĐA SE...

Kako razgovarati kad nemate baš što za reći

objavljeno prije 21 dan i 17 sati

Obično nam se to događa u grupi ljudi koju baš ne poznajemo. Tema nam je možda strana ili u njoj nismo stručni, a nikako ne možemo izbjeći spomenuto drušvo. Što… više »

TEST

Test osobnosti - kako doživljavate život?

objavljeno prije 21 dan i 22 sata

Testiranje osobnosti uzelo je maha u raznim aplikacijama i na stranicama na internetu, no njihov je glavni zadatak zabaviti vas i - dobiti što više vaših privatnih… više »

Uklanjanje dlačica prije ljeta prirotet je mnogim ženama
SAVJETI

Osvježite izgled u par trenutaka

objavljeno prije 22 dana i 2 sata

Svjež izgled lica često koče podočnjaci, problemi sa tenom, natečene ili crvene oči. Kako bi si pomogli u takvim situacijama u nastavku vam donosimo nekoliko savjeta. Protiv beživotne boje… više »

SAVJETI

Što sve trebate naučiti sina prije puberteta?

objavljeno prije 23 dana i 2 sata

Prilikom odgajanja sina trebate imati na pameti kakvog bi vi čovjeka voljeli vidjeti sa nekih 30 godina, a da bi se to ostvarilo sa pravilnim odgojem treba krenuti dok je dječak još… više »

ISPROBAJTE

Prirodni piling i krema protiv akni

objavljeno prije 23 dana i 19 sati

Kozmetički proizvodi prečesto sadržavaju štetne sastojke, čime zapravo poništavaju djelovanje onih korisnih, pa nije ni čuo da se sve više ljudi okreće prirodnoj… više »

SAVJETI

Šetnjom do dužeg života

objavljeno prije 24 dana

Brzo hodanje odlično je za zdravlje, pokazalo je istraživanje britanskih stručnjaka za javno zdravlje potaknuto činjenicom da su ljudi nakon 40. godine života prosječno manje aktivni nego… više »

skrolaj na vrh