OTKRIĆA

Pronađeni mozaici koji prikazuju Noinu arku

U izraelskoj sinagogi otkriveni su antički mozaici Noine arke iz petog stoljeća, a istraživači su rekli kako su ove scene ekstremno rijetke i da ih je pronađena samo nekolicina Iskopavanja,… više »

JUNO(NA)

NASA-in vic star je 400 godina

Ako niste previše upoznati s grčko-rimskom mitologijom, Jupiter je imao i ženu - Junonu. Premotajmo vrijeme malo naprijed, u 2011. kada je NASA lansirala sondu Juno da napravi 'slatke… više »

ROĐENDANI

Nikola Tesla rodio se na današnji dan pred 160 godina

Nikola Tesla rođen je 10. srpnja 1856. u Smiljanu kraj Gospića gdje je i odrastao pohađajući osnovnu školu i nižu realnu gimnaziju. Sjećajući se djetinjstva jednom je kazao da je s… više »

NOVA MISIJA

Sojuz krenuo prema ISS-u

Tročlana međunarodna posada krenula je u četvrtak ruskom raketom Sojuz iz svemirskog uzletišta Bajkonura u Kazahstanu na dvodnevno putovanje prema Međunarodnoj svemirskoj postaji,… više »

SJAJNO!

Predivna plava boja nastala - greškom znanstvenika

Kako prenosi portal MentalFloss, 2009. godine profesor Sveučilišta u Oregonu Mas Subramanian vršio je eksperiment kako bi napravio novi materijal, namijenjen za… više »

Juno stiže do Jupitera

Juno, NASA-ina sonda je stigla nadomak Jupitera nakon puta od 2.8 milijardi kilometara koji je trajao punih pet godina, kako bi otkrila tajne najvećeg planeta u našem sustavu koji se… više »

POSLUŠAJTE

Stephen Hawking upozorava svijet

U intervjuu za "Larry King Now" svjetski poznati astrofizičar Stephen Hawking odgovarao je na pitanja o tome o čemu razmišlja te otkrio da se ponekad zapita zašto sve oko nas… više »

Marsova atmosfera bila je puna kisika

Mars je u jednom trenutku u svojoj povijesti imao visoke razine kisika u atmosferi, na razini kakva je bila na Zemlji nakon pojave fotosinteze, pokazuju novi podaci s robotskog rovera… više »

DISCOVERY

Obilježavanje Dana asteroida prelazi u tradiciju

objavljeno prije 1 godinu

Dan asteroida obilježava se 30. lipnja, na godišnjicu Tunguske eksplozi­je iz 1908. godine - najvećeg udara asteroida na Zemlju u novijoj povijesti. Ini­cijativu su… više »

MOZAK

Što više jezika, to pametnije dijete

objavljeno prije 1 godinu

Kada čovjek upozna Katharinu, ne može ne osjetiti zavist. Ona ima tek 11 godina, a tečno govori tri jezika: španjolski, njemački i engleski. Pritom nikada nije morala "bubati"… više »

Indija lansirala 20 satelita u jednom danu

objavljeno prije 1 godinu

Raketa Indijske organizacije za istraživanje svemira (ISRO) poletjela je iz svemirskog centra na jugu zemlje oko četiri sata ujutro po srednoeuropskom vremenu i nakon 26 minuta postavila… više »

POTVRDA

Einsteinovi gravitacijski valovi su stvarni

objavljeno prije 1 godinu

Američki znanstvenici su detektirali sudar dviju golemih crnih rupa i njihovo spajanje u jednu na udaljenosti od 1,4 milijarde svjetlosnih godina. Gravitacijske valove opazili su stručnjaci u… više »

BRAVO!

Falcon 9 na ponovni let već ujesen?

objavljeno prije 1 godinu