PODUHVAT

Rosetta i Philae na kraju odiseje u svemiru

Rosetta i Philae, mali ali moćni dvojac koji je otvorio potpuno novo poglavlje u istraživanju svemira odlaze u povijest, jer njihova se potraga završava - oboje će zauvijek ležati na… više »

Elon Musk predstavio plan za kolonizaciju Marsa

Elon Musk vjeruje da je kolonizacija Marsa jedini način da ljudska vrsta opstane, koristeći Crveni planet kao pričuvnu varijantu u slučaju katastrofe na Zemlji - prirodne ili one uzrokovane… više »

BIOSFERA 2

Proba za život na Marsu

26. rujna 1991. godine osmero znanstvenica i znanstvenika s velikim je entuzijazmom uselilo u ogromni kompleks u američkoj saveznoj državi Arizoni, koji se širio na 1,3 hektara. U… više »

FORA

I konji komuniciraju, zar ne?

Konje su 'pitali' žele li na sebi imati 'dekicu' ili ne, a njihovi odgovori bili su sukladni s time kakvo je vrijeme vani, što sugerira da konji nisu pokazivali simbole slučajno. Ako… više »

Kina pustila u rad najveći teleskop na svijetu

Teleskop FAST dug 500 metara, postavljen među planinama brdovite regije Guizhou, počeo je s radom oko podne, objavila je agencija Xinhua. Izgrađen za 180 milijuna dolara i s reflektorom… više »

UPS!

Stephen Hawking boji se izvanzemaljaca

Što sam stariji, to sam više uvjeren da nismo sami... Prilikom traženja života u svemiru moramo biti oprezni, pogotovo ako je riječ o naprednim bićima jer bi posljedice prvog… više »

ZABAVNO

Koliko je trajala najduža munja?

Munje volimo gledati, mrzimo kad udaraju u blizini jer su zaglušujuće i zastrašujuće, a znate li koliko je dugo trajala najdulja munja na svijetu? Bljesak je bez prestanka… više »

SVEMIRSKI PROGRAM

Kina napravila ključni korak za misiju na Mars

Kina je lansirala svoju drugu svemirsku stanicu koja se smatra ključnim korakom za misiju na Mars do kraja desetljeća. Svemirsku stanicu "Tiangong 2" ponijela je raketa lansirana iz centra u… više »

Mjesečeve mijene utječu na potrese?

Znanstvenici cijelog svijeta već dugo raspravljaju o tome pitanju i čini se da su pronašli odgovor proučavajući izmjenu plime i oseke u seizmički aktivnim područjima.… više »

BRAVO!

Hrvatski znanstvenici otkrili lijek za zarastanje kostiju

Malo krvi, malo koštanog proteina i evo lijeka za regeneraciju i cijeljenje kosti! Hrvatska senzacija svjetskih razmjera u farmaceutici zove se Osteogrow, a rezultati dosad učinjenih… više »

WOW!!!

Hrvatski robot ide na Mjesec?

Sanjali su zvijezde i uspjeli. Upravo bi na ovaj način uskoro mogao poletjeti robot stvoren hrvatskim rukama jer utrka na Mjesec približava se kraju.  "Google, možemo reći, je… više »