FORA :)

Stephen Hawking izabrao novi glas na urnebesnoj audiciji

objavljeno prije 29 dana i 1 sat

Stephen Hawking snimio je humoristični video povodom Dana crvenih noseva, u kojem organizira audiciju za svoj novi glas na koju su se javile najveće svjetske zvijezde. Hawking koji… više »

Stephen Hawking na hologramu u Hong Kongu

objavljeno prije 1 mjesec i 1 dan

Stephen Hawking pojavio se pred stotinama osoba koje su mu pljeskale i fotografirale ga dok je govorio o svojoj karijeri i odgovarao na pitanja o mogućnosti života na drugim planetima,… više »

ISTRAŽIVANJE

Aktivirano najveće svjetsko sunce

objavljeno prije 1 mjesec i 3 dana

Njemačka svemirska agencija DLR je uređaj nazvan Synlight, sastavljen od snažnih svjetiljki ukupne snage 350 kilovata, pustila u pogon u gradiću Juelichu, na zapadu Sjeverne Rajne… više »

Kako je zapravo nastala Zemlja?

objavljeno prije 1 mjesec i 6 dana

Zemlja je jedna od stvari u životu koje uzimamo zdravo za gotovo: tu je, mi smo na njoj, okrećemo se zajedno oko Sunca... no kako je nastala? Nova istraživanja govore da je Zemlja nastala… više »

Kapsula Dragon izvučena iz Pacifika

objavljeno prije 1 mjesec i 7 dana

Kapsula Dragon, lansirana prije mjesec danas iz Kennedyjevog svemirskog centra na Floridi, izvađena je iz Pacifičkog oceana kamo je sletjela nakon odvajanja od Međunarodne svemirske stanice,… više »

LUDE BROJKE

Život na Zemlji je nastao puno prije nego što se misli?

objavljeno prije 1 mjesec i 11 dana

Fosili pronađeni u Indiji, stari 1,6 milijardi godina i nalik crvenim algama mogli bi biti najstarije biljke na svijetu, objavili su znanstevenici koji će zbog tog otkrića možda morati… više »

Mona Lisa se ipak smije

objavljeno prije 1 mjesec i 13 dana

Zagonetna Mona Lisa ipak se smije, i to iz najjednostavnijeg mogućeg razloga - jer je sretna žena, tvrde znanstvenici nakon detaljne analize njezina osmijeha. Svjetska fascinacija remek… više »

MA DA?

Trump želi na Mjesec

objavljeno prije 1 mjesec i 15 dana

Dok ga je bivša administracija predsjednika Baracka Obame izbjegavala, Mjesec je novom predsjedniku postao vrlo poželjna destinacija te on potiče inicijative privatnog… više »

Mozak radi i - nakon smrti?

objavljeno prije 1 mjesec i 16 dana

Smrt izgleda ipak nije kraj, moglo bi se zaključiti nakon istraživanja kanadskih znanstvenika koje je pokazalo aktivnost mozga deset minuta nakon što je stalo srce. Kanadski liječnici… više »

EH, DA ...

Stephen Hawking i dalje katastrofično raspoložen

objavljeno prije 1 mjesec i 17 dana

Stephen Hawking ponovno je govorio o opasnostima umjetne inteligencije (AI) i vjeruje da treba uspostaviti nove načine identifikacije prijetnji prije nego dobiju šansu da eskaliraju.… više »

Neandertalci su se liječili aspirinom i penicilinom?

objavljeno prije 1 mjesec i 17 dana