Space X uspješno lansirao Iridium satelite

objavljeno prije 2 mjeseca i 26 dana

SpaceX lansirala je u petak na svojoj raketi Falcon 9 petu skupinu komunikacijskih satelita tvrtke Iridium, od osam koje će američka tvrtka lanisirati do sredine 2018. "Uspješno… više »

ČUDNO

Otkrivena galaksija bez tamne tvari?

objavljeno prije 2 mjeseca i 28 dana

Astronomi su otkrili galaksiju koja gotovo da nema tamne tvari, nevidljivog i zagonetnog počela za koje se smatra da djeluje kao neka vrsta "ljepila" koje pomaže u formiranju galaksija. Ovo… više »

Kineski svemirski laboratorij
PAZI GLAVU!

Kineska svemirska stanica uskoro će se srušiti na Zemlju

objavljeno prije 2 mjeseca i 29 dana

Još od 2016. spekulira se da će kineska svemirska stanica Tiangong-1 svemirski laboratorij pasti u Zemljinu atmosferu. Tiangong- 1 kineski je prototip, prvi koji je uspješno… više »

MA DA?

Najraniji ljudi bili su puno sposobniji nego što mislimo

objavljeno prije 3 mjeseca i 3 dana

Na travnatim afričkim terenima neki od najranijih homo sapiensa pokazivali su neočekivano sofisticirana umijeća koristeći pigmente za izradu boje, stvarajući napredno oruđe i razmjenjujući… više »

FORA!

Najstarija tetovirana žena je egipatska mumija

objavljeno prije 3 mjeseca i 4 dana

Najstarija tetovirana osoba na svijetu žena je iz Egipta, čije je mumificirano tijelo staro 5 tisuća godina. Infracrvenim zrakama pronađene su tetovaže divljeg bika i ovce na ruci mumije koje… više »

MALI ZELENI

Evo zašto nikada nećemo upoznati izvanzemaljce

objavljeno prije 3 mjeseca i 7 dana

Hoćemo li ikad ostvariti kontakt s izvanzemaljcima? Svako malo netko negdje na Zemlji ugleda nekakav "svemirski brod" ili sumnjivu letjelicu, pa nije ni čudno da toliko… više »

MA DA?

Godinu dana u svemiru promijenilo mu DNK

objavljeno prije 3 mjeseca i 9 dana

Scott Kelly, američki astronaut koji je proveo godinu dana u svemiru ima različit DNK nakon povratka, potvrdila je NASA. Scott i njegov brat blizanac Mark Kelly, također astronaut, bili su… više »

14. 3.

Svjetski dan broja Pi

objavljeno prije 3 mjeseca i 12 dana

Pi - Arhimedova konstanta ili Ludolfov broj definira se kao odnos opsega i promjera kruga. U široj uporabi za ovaj broj se koristi naziv pi, a bilježimo ga malim grčkim slovom… više »

1942. - 2018.

Umro je Stephen Hawking

objavljeno prije 3 mjeseca i 13 dana

Stephen Hawking, genijalni britanski teoretski fizičar umro je u dobi od 76 godina u svojoj kući u Cambridgeu, objavila je njegova obitelj u srijedu u ranim jutarnjim satima. - Duboko smo… više »

ZANIMLJIVO!

Mozak nakon 13. godine ne proizvodi neurone za pamćenje

objavljeno prije 3 mjeseca i 16 dana

Pamćenje nas počinje napuštati u određenim godinama, a razlog je izgleda u tome što naš mozak ne radi ono što od njega očekujemo - stalno proizvodi nove neurone.… više »

NAPOKON?

Pronađene kosti Amelije Earhart?

objavljeno prije 3 mjeseca i 18 dana