NEVJEROJATNO!

Film Armageddon možda je bliže stvarnosti nego što bismo očekivali

objavljeno prije 2 mjeseca

Tko još nije gledao Armageddon, film katastrofe iz 1998.godine? U njemu su Bruce Willis, Ben Affleck i društvo poslani u svemir kako bi na golemi asteroid koji prijeti Zemlji… više »

Otkrivena najstarija supernova, stara preko 10 milijardi godina

objavljeno prije 2 mjeseca

Supernova je katastrofična eksplozija zvijezde pri kojoj se oslobađa dovoljno energije da supernova svojim sjajem zasjeni ostatak galaksije Astronomi su otkrili… više »

Vrišteća mumija izložena u Egipatskom muzeju

objavljeno prije 2 mjeseca i 2 dana

Vrišteća mumija, zapravo ostaci faraonovog sina Pentawera optuženog da je kovao zavjeru za svrgavanje i ubojstva oca izložena je u Egipatskom muzeju u Kairu. Rijetko prikazivana u… više »

Kako je zapravo naseljena Amerika

objavljeno prije 2 mjeseca i 10 dana

Uzorak DNK-a izvučen iz lubanje šest tjedana stare djevojčice čiji su 11,500 godina stari ostaci otkriveni na Aljasci pomaže znanstvenicima da raspletu dugogodišnju kontroverzu… više »

MA DA?

Čovjek iz Cheddara imao je plave oči i - tamnu kožu

objavljeno prije 2 mjeseca i 12 dana

Prvi moderni Britanac imao je tamnu kožu i plave oči, objavili su znanstvenici u srijedu nakon DNK analize ostataka čovjeka koji je živio prije 10 tisuća godina. Poznatom "čovjeku iz… više »

Otkrivena galaksija nalazi se na udaljenosti od 3.8 milijardi svjetlosnih godina
JESTE LI ZNALI?

Po prvi puta otkriveni planeti izvan naše galaksije

objavljeno prije 2 mjeseca i 12 dana

Cijelih 26 godina nakon što smo po prvi puta locirali planete izvan Sunčevog sustava, napravili smo korak dalje.  Kako bi "pogledali" izvan naše galaksije,… više »

Laser koji bi svjetlost mogao pretvoriti u materiju?

objavljeno prije 2 mjeseca i 12 dana