Mansurasaurus oduševio znanstvenike

objavljeno prije 3 mjeseca i 23 dana

Mansurasaurus, dugovrati dinosaur tijela prekrivenog koštanim pločama, novi je dinosaur otkriven u egipatskoj Sahari. Za paleontologe on je "sveti gral" jer je u Africi pronađeno malo… više »

Nevjerojatno!

Večeras ne smijete propustiti super plavi krvavi mjesec

objavljeno prije 3 mjeseca i 23 dana

Stanovnici Moskve, Sidneya, Honolulua i Washingtona danas uvečer zasigurno se nadaju lijepome i vedrome vremenu. Ti će gradovi, između ostalih na istim paralelama,… više »

ŠMRC

Superkrvavi plavi Mjesec je sutra ali - mi ga ne vidimo

objavljeno prije 3 mjeseca i 24 dana

Superkrvavi plavi Mjesec rijedak je događaj na nebu, a dogoti će se sutra, no moći će se vidjeti samo s nekih dijelova Zemlje... na žalost ne i kod nas Događaj izaziva veliko uzbuđenje jer će… više »

MA DAJ!

Zvijezda stvorena ljudskom rukom "vandalizira" nebo

objavljeno prije 3 mjeseca i 25 dana

Astronomi su bijesni na veliku sjajnu "zvijezdu" koja ometa pogled na nebo. Naime, novozelandska tvrtka Rocket Lab nedavno je u svemir lansirala divovsku disko kuglu koja se… više »

UPS!

Otvoren put kloniranju ljudi

objavljeno prije 3 mjeseca i 26 dana

Kineski znanstvenici klonirali su majmune koristeći istu tehniku koja je prije dva desetljeća omogućila dolazak na svijet ovce Dolly. Time su uklonili tehničku zapreku, a možda i otvorili… više »

Snimke DNK
Opa!

Po prvi puta u povijesti zumirane su DNK molekule

objavljeno prije 3 mjeseca i 29 dana

Kako bi otkrili kakva im je međusobna interakcija, po prvi puta u povijesti, znanstvenici su zumirali molekulu DNK. Ovaj nevjerojatan proces trebao bi pomoći pri razvoju novih lijekova za… više »

UPS!

Asteroid veličine najveće zgrade na svijetu za tjedan dana preletjet će kraj Zemlje

objavljeno prije 4 mjeseca

Nazvan je asteroid 2002 AJ129, a klasificiran je kao "potencijalno opasan". Kreće se brzinom od 107,826 km/h, oko 15 puta brže od najbrže letjelice, američke supersonične letjelice X-15, koja… više »

Rekonstruirano lice Avgi - Zore, djevojčice stare 9 tisuća godina

objavljeno prije 4 mjeseca

Otkad je posljednji put netko pogledao u Zorino lice prošlo je 9000 godina, ali sada tu grčku tinejdžericu možemo ponovo vidjeti nakon što su znanstvenici rekonstruirali njezino… više »

HMMM...

Jeste li čuli za misteriozne radio signale koji dopiru iz svemira?

objavljeno prije 4 mjeseca i 8 dana

Korak smo bliže razotkrianju istine koja se skriva iza misterioznih signala koji dolaze iz dubine svemira. Još 2007. astronome je počeo mučiti signal odaslan s nepoznate lokacije… više »

Ostaci izumrlih biljaka s Antarktike
NEVJEROJATNO!

Pronađeni ostaci fosilne šume na Anktartici

objavljeno prije 4 mjeseca i 9 dana

Otkriveni su 280 milijuna godina stari fosili drveća koji se smatraju ostacima najstarije polarne šume na Antarktici.  Erik Gulbranson i John Isbell na Transantarktičkim su… više »

Njemački svemirski centar uzgaja povrće na - Antarktici

objavljeno prije 4 mjeseca i 11 dana

Znanstvenici iz Njemačkog svemirskog centra (DLR) počeli su s montažom naprednog staklenika na Antarktici, koji bi trebao odgovoriti mogu li se u svemiru uzgajati biljke i proizvoditi hrana.… više »

100

Indija lansirala jubilarni satelit za nadzor granica

objavljeno prije 4 mjeseca i 11 dana

Indija je u petak u svemir lansirala stoti satelit u trenutku kada premijer Narendra Modi nastoji pozicionirati zemlju kao pružatelja globalnih i povoljnih usluga u svemiru. Indija je… više »

Genijalna fotografija Zemlje i Mjeseca

objavljeno prije 4 mjeseca i 17 dana

NASA-ina letjelica OSIRIS-REx napravila je krasne fotografije Zemlje i Mjeseca na svom putu u daleki svemir, a fotografija gore prikazuje malecku Zemlju i još manji Mjesec s… više »

COOL!

Znanstvenici pronašli arhaičnu meksičku strukturu koja prikazuje "model svemira"

objavljeno prije 4 mjeseca i 19 dana

Nalazi se u jezeru blizu vulkana Iztaccihuatl, blizu Meksiko Cityja, u mjestu Nahualac. Prema starim mezoameričkim mitovima o stvaranju svijeta, čudovište slično krokodilu, Cipactli,… više »

ČUDA!

Što sve znanost sprema ove godine?

objavljeno prije 4 mjeseca i 22 dana