SINKRONIZACIJA

Sutrašnji dan traje sekundu duže

objavljeno prije 6 godina

Ako je vrijeme novac onda će biznismeni i trgovci u subotu 30. lipnja dobiti jedinstvenu priliku da zarade više nego inače. Naime, horolozi planiraju zadnju minutu zadnjeg dana u… više »

SPUŠTANJE LETJELICE

Završila kineska misija u svemiru

objavljeno prije 6 godina

Letjelica Shenzhou 9 s troje kineskih astronauta vratila se na Zemlju, a time je uspješno okončan projekt slanja prve Kineskinje u svemir i testiranje spajanja broda s modulom… više »

E, DA ...

Prije našeg svemira postojao je još barem jedan

objavljeno prije 6 godina

NASA-ina sonda nedavno je snimila zračenja mikrovalova, a analiza oxfordskog profesora Rogera Penrosea došla je do zaključka koji baca teoriju beskonačnog širenja svemira u… više »

OPASNI MANEVAR

Kinezi uspješno ručno spojili modul i svemirsku letjelicu

objavljeno prije 6 godina

Troje kineskih austronauta, među kojima je i prva Kineskinja u svemiru, uspješno su uz pomoć ručnih komandi spojili svemirsku letjelicu s orbitalnom postajom Tiangong-1. Nakon… više »

ORUŽJE BUDUĆNOSTI

Munjama na neprijatelje

objavljeno prije 6 godina

Moćni laseri odavno se primjenjuju u vojne svrhe, od zasljepljivanja špijunskih satelita do razaranja neprijateljskih vozila, a kako to uvijek biva s ratnom industrijom koja… više »

RAJ ZA LIJENČINE

Student osmislio pranje bez vode

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Ludwick Marishane, 22-godišnji student sveučilišta u Cape Townu, kreirao je gel DryBath koji omogućava svakoj ljenčini da se detaljno opere bez da posjeti kupaonicu.… više »

VELIKI USPJEH

Kinezi uspješno poslali astronaute u svemir

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Tek nešto više od sedam mjeseci nakon što je u svemir uspješno lansirala dva svemirska broda bez posade, Kini je ponovila isto s astronautima, prenosi kineska… više »

BON VOYAGE

Voyager 1 se javio s ruba Sunčevog sustava

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Kako smo uvijek u potrazi za dobrim starim vremenima i kvalitetom koja nadmašuje današnju, evo nam jednog sjajnog primjera. Voyager 1, sonda lansirana još 1977. godine u… više »

NEVJEROJATNO OTKRIĆE

Arheolozi pronašli ostatke Ivana Krstitelja?

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Kada su arheolozi prije dvije godine tvrdili da su u ruševinama manastira na malenom bugarskom otoku u Crnom moru pronašli ostatke kršćanskog sveca Ivana Krstitelja,… više »

PARADOKS

Zašto su pametni ljudi zapravo glupi

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Bez obzira na to koliko već mnogo znamo o njemu, ljudski nam je mozak velikim dijelom još uvijek pravi misterij. Suočen s novom i nepoznatom situacijom, mozak većine nas odbacuje… više »

ISTRAŽIVANJE

Što vaš izbor obuće govori o vama

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Unatoč tomu što nas uče kako odijelo ne čini čovjeka, čini se kako ista stvar ipak ne vrijedi za obuću koju pritom nosi. Znanstvenici sa Sveučilišta u Kansasu proveli su… više »

NA PRAGU CJEPIVA?

Otkriven tajni ubojica HIV-a

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Američki su znanstvenici u nedjelju objavili kako su pronašli ključni djelić slagalice koja bi mogla objasniti zašto mali broj ljudi zaraženih HIV-om imaju prirodnu sposobnost… više »

SAD ILI NIKAD

Pogledajte posljednji tranzit Venere u svom životu

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Svi zaljubljenici u astronomiju imat će u srijedu 6. lipnja rano ujutro priliku vidjeti iznimno rijetku astronomsku pojavu - tranzit Venere preko Sunčeva diska, prenosi Hina. Iako ovu pojavu… više »

MESOŽDERI

Meso je zaslužno za ljudsku evoluciju

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Sporovi koji se vode oko mesa u prehrani između štovatelja oblika prehrane koje isključuju meso i ostatka svijeta sve su češći zadnjih desetljeća, no istraživači sa… više »

LAŽI ME!

Kako prepoznati iskreni osmijeh?

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec