SVEMIRSKA MISIJA

Sojuz se uspješno spojio s ISS-om

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Kontrolni centar ruske svemirske misije priopćio je da se ruski svemirski brod Sojuz uspješno spojio sa ISS-om, prenosi Hina. Sojuz je na postaju doveo i tri člana posade. Sojuz je… više »

NEMOJ MISLITI NA...

Skandinavski znanstvenici na tragu razjašnjenja fenomena hipnoze

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Pomoću posebnog uređaja koji bilježi pomicanje očiju znanstvenici su snimali pokrete očiju žene pod hipnozom i usporedili ih s pokretima očiju nehipnotiziranih ljudi Zaključak je da je… više »

THE FINAL FRONTIER

Uspješno lansiran novi Sojuz

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Ruski svemirski brod Sojuz s tri člana posade uspješno je u ponedjeljak ujutro s kozmodroma u Bajkonuru lansiran prema Međunarodnoj svemirskoj postaji, objavila je ruska kontrola leta.… više »

BEZ OPASNOSTI

Gigantski asteroid projurio kraj Zemlje

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Asteroid veličine nosača aviona prošao je u srijedu blizu našeg planeta, na opće oduševljenje astronoma koji su teleskopima imali prigodu pogledati najveći asteroid tako… više »

ARMAGEDDON REVISITED

Golemi asteroid danas prolijeće kraj Zemlje

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Golemi asteroid 2005 YU55 proletjet će kraj Zemlje na udaljenosti od malo više od 300 tisuća kilometara, što je manje od udaljenosti Mjeseca od Zemlje. Iako se za njega zna već… više »

Rusija se vraća istraživanju Fobosa

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Rusija će u srijedu lansirati svoju ambicioznu trogodišnju misiju kojoj je cilj uzimanje uzorka tla s Marsova satelita Fobosa, čime će okončati svoju ponižavajuću dva desetljeća dugu… više »

BEAM ME UP SCOTTY

Ravno iz Zvjezdanih staza - NASA istražuje vučnu zraku

objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci

Američka svemirska agencija dodijelila je 100 tisuća dolara trojici znanstvenika kojima je zadatak ispitati funkcionalnost vučne trake (tractor beam) koje smo bili u prilici gledati u… više »

ISTRAŽIVANJE AUSTRALSKIH ZNANSTVENIKA

Otrov najsmrtonosnijih pauka liječi karcinom dojke?

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Skupina australskih znanstvenika na pragu je revolucionarnog otkrića, pronalaska lijeka protiv karcinoma dojke, a sintetizirao bi se iz otrova najsmrtonosnijih pauka na svijetu, piše… više »

ASTRONOMIJA

Razriješen misterij prve opisane supernove star 2000 godina

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

NASA je objavila kako je misterij blještava zvijezde koju su prije gotovo dva milenija uočili kineski astronomi konačno odgonetnut, prenosi Hina. Godine 185. kineski su astronomi… više »

AMERIČKI ZNANSTVENICI

Umjetna oplodnja s jednim zametkom daje dobre rezultate

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Vraćanje samo jednog zametka u maternicu u okviru postupka umjetne oplodnje neće smanjiti izglede za porođaj, ali će smanjiti broja žena koje bi rodile blizance ili trojke, što znači i… više »

NADGLEDANJE IZ DALJINE

Obuća s GPS-om za oboljele od Alzheimera

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Prve cipele opremljene sustavom za globalno pozicioniranje stižu na američko tržište, a namijenjene su osobama koje boluju od Alzheimerove bolesti i lako se mogu izgubiti, priopćio je… više »

MLADI SVEMIR

U sazviježđu Bika otkriven planet beba

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Planet u procesu formiranja koji se nalazi u orbiti mlade zvijezde najnovije je otkriće koje su uspjeli fotografirati američki astronomi, prenosi Hina, Autor otkrića je Adam Kraus, mladi… više »

ENERGIZER HPE 40

Radman otkrio antioksidans od grožđa, rajčice i zelenog čaja

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Energizer HPE 40 novi je nevitaminski antioksidans nove generacije koji su danas u Zagrebu predstavili njegovi tvorci prof. Miroslav Radman i dr. Slavko Ivković, a njihova su mjerenja,… više »

U POTRAZI ZA DUGIM ŽIVOTOM

Znanstvenici mapirali gene žene koja je živjela 115 godina

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci

Znanstvenici su uspjeli dekodirati cijelu sekvencu DNK žene koja je živjela 115 godina, piše BBC na svojoj internetskoj stranici. Žena je u vrijeme srmti bila najstarija na svijetu, um… više »

SJAJNO!!

Fantastično otkriće - pronađen učinkovit lijek protiv alergija!

objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci