AVATAR - detektor laži za aerodrome

Kanada je započela s testiranjem robotskog kioska AVATAR, točnije, Automated Virtual Agent for Truth Assessment in Real Time. Taj bi kiosk trebao poslužiti u pomaganju agentima… više »

NASA i čuda svemira za Božić

NASA-ina misija je, između ostalog, istražiti najdublje kutke galaksija, a ovaj put je čestitala Božić prekrasnim prizorima svemira koje inače nemamo prilike vidjeti. 'Svemirska zimska zemlja… više »

PRIMJEDBE

EU fondovi ne mogu zamijeniti redovno financiranje znanosti

EU fondovi mogu biti samo odlična dopuna financiranju znanosti, no ne i jedini izvor ozbiljnih prihoda, jedan je od zaključaka okrugloga stola održana u ponedjeljak u organizaciji Nezavisnoga… više »

Otkrivena zvijezda koja jede svoju djecu - planete

Istraživanje je objavljeno u časopisu "Astronomy and Astrophysics". Ističe se da je riječ o zvezdi HIP 68468 za koju se pretpostavlja da je stara šest milijardi godina. "To ne znači da… više »

WTF?!

Zemlja se ne može obraniti od asteroida i meteora

NASA je priopćila kako je Zemlja prepuštena na milost i nemislot nebeskim tijelima koje krenu u smjeru naše plave planete. Stručnjaci su pojasnili kako kometi i asterodi… više »

Pogled na Zemlju s Mjeseca
25. SAT

Zemlja se vrti sve sporije

Zemlja polako usporava svoju rotaciju što se odražava na duljinu dana, ustanovili su znanstvenici. Usporedili su događaje od 720 godina prije Krista sve do 2015. godine kako bi… više »

BRAVo

Žene astronauti su napokon postigle ravnopravnost

Trebalo je čak 38 godina od prve regrutacije putnika za svemir i ova generacija neće biti upamćena samo po tome. Christina Hammock Koch, Nicole Aunapu Mann, Anne McClain i Jessica… više »

LOOL

Space poop challenge - zaradite lovu!

Obavljanje velike nužde u svemiru nije baš jednostavno, ali je neophodno potrebno za preživljavanje posade, zbog čega je NASA pozvala izumitelje diljem svijeta da ponude inovativne… više »

POZIV

Prijavite se na Soft Skills Academy

Mladi, visokoobrazovani ljudi se danas sve češće susreću s problemom  pronalaska posla nakon  završenog fakulteta. Iako im obrazovni sustav na fakultetima pruža… više »

ŠTETA

Letjelica Schiaparelli srušila se na Mars zbog računala?

Sonda Schiaparelli srušila se 19. listopada ove godine na površinu Marsa, a do danas se nije znao uzrok tome. Letjelica je poslana u okviru… više »

Pronađeni tragovi drevnog života na Marsu?

Znanstvenici američkog državnog Sveučilišta Arizona izjavili su da je robotsko vozilo američke svmirske agencije NASA na Marsu možda pronašlo znakove života, koji je postojao u… više »

Hyperloop - od Helsinkija do Stockholma 1200 na sat

Finci razmišljaju o povezivanju Helsinkija i švedske prijestolnice Stockholma možda i najbržim transportnim sustavom budućnosti - Hyperloopom, tvrtke Hyperloop One. To bi… više »

NAPREDAK?

Što će nam donijeti lansiranje Galilea?

Za lansiranje satelita Galileo prvi je put upotrijebljen europski lansirni sustav Ariane-5. Novim satelitima ubrzat će se implementacija europskog sustava za globalnu satelitsku navigaciju… više »