Pripremite se za spektakularnu kišu Perzeida

objavljeno prije 4 mjeseca i 14 dana

Noć zvijezda padalica jedna je od najiščekivanijih noći u godini, a ovogodišnji nebeski spektakl kiše meteora, ili suza svetog Lovre, navodno će biti najsjajniji… više »

SRETAN PUT

Tri astronauta krenula na ISS

objavljeno prije 4 mjeseca i 14 dana

rojica astronauta iz SAD-a, Rusije i Italije poletjela su u petak s kozmodroma Bajkonur u Kazahstanu prema Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS) gdje će se pridružiti istraživanjima koja se… više »

Spektakularna snimka aurore australis

objavljeno prije 4 mjeseca i 15 dana

NASA je objavila nevjerojatnu snimku koji prikazuje spektakularnu polarnu svjetlost na nebu iznad južne hemisfere. Ovaj video pruža nam priliku da otkrijemo kako izgleda polarna svjetlost s… više »

Jowan Osterlund iz Biohaxa s jednim od tvrtkinih čipova. James Brooks/Associated Press
Biste li vi...

Mikročipovi pod kožom zaposlenika? Zašto ne...

objavljeno prije 4 mjeseca i 16 dana

Na prvi pogled izgleda kao teorija urote: tvrtka ugrađuje mikročipove pod kožu svojih zaposlenika. No prevarili biste se. Nije riječ ni o kakvoj teoriji urote, a zaposlenici stoje u redu da… više »

Tajne tajanstvenih

Zašto ne možemo pronaći Džingis-kanovu grobnicu?

objavljeno prije 4 mjeseca i 17 dana

Jednom davno Džingis-Kan je vladao područjem od Tihoh oceana do Kaspijskig jezera, a želja mu je bila da ga nakon smrti pokopaju u tajnosti.  Vjerni vojnici nosili su njegovo tijelo… više »

Što to radimo?

'Tamna tvar' prijeti planeti

objavljeno prije 4 mjeseca i 18 dana

Prema BBC-u, znanstvenici postaju sve zabrinutiji povećanjem opće temperature na Zemlji koja je zbog ljudskog faktora sve više u porastu. Naime, povišene temperature potiču… više »

Umjetna zvijezda

Rusija lansirala prvu umjetnu zvijezdu u Zemljinu orbitu

objavljeno prije 4 mjeseca i 22 dana

Ruska umjetna zvijezda trebala bi postati najsjajniji objekt na noćnom nebu, prenosi Daily Mail. Mayak je lansiran 14. srpnja u Bajkonuru, a nakon toga na njemu je aktiviran reflektor za… više »

Ako kopam u Zagrebu, izaći ću u Kini?

Antipodna karta svijeta omoguće nam da pronađemo suprotnu točku svakog mjesta na Zemlji