IDEMO U SVEMIR

Teleskop Kepler pronašao stotinjak novih planeta

objavljeno prije 8 mjeseci

NASA je objavila da su pomoću svemirskog teleskopa Kepler pronađena 104 nova egzoplaneta, od kojih bi četiri mogla biti pogodna za naseljavanje prenosi portal klix.ba U nastavku misije K2, u… više »

Uskoro ćemo moći čuti i zvukove s Marsa

Pitate li se zašto nikada nismo snimili zvuk na Marsu? Nakon dva neuspjela pokušaja, NASA najavljuje da će u novoj misiji ponijeti i dva mikrofona. NASA će 2020. godine na Mars… više »

MEKSIKO

Drevni vodovod otkriven ispod hrama Maja

Vrijednno arheološko nalazište otkriveno je nedavno u Meksiku. Devet kanala dugih 17 metara otkriveno je pod hramom iz sedmog stoljeća u Palenqueu u saveznoj državi Chiapas,… više »

Otkriveno još 97 dijelova korteksa

Ljudski mozak sastoji se od 86 milijardi živčanih stanica, pri čemu je svaki neuron u prosijeku povezan i komunicira s još oko 1000 drugih. Prema neuroznanstvenom shvaćanju odnosa na… više »

Ako želite preživjeti nesreću, ovako trebate izgledati

Prometne nesreće odnose velik broj života svake godine, a australska je znanstvenica pokušala dokučiti kako bi trebao izgledati čovjek koji bi bio sposoban preživjeti fatalne… više »

Dragon sigurno pristao na ISS

Teretni svemirski brod Dragon američke tvrtke SpaceX pristao je u srijedu na Međunarodnu svemirsku postaju (ISS) dopremivši više od dvije tone potrepština za posadu… više »

Otkrivena fascinantna planeta s vječnim danom

Riječ je o plinovitom divu četiri puta većem od Jupitera s atmosferom od vode i metana (nemaštovita službena oznaka je HD 131399Ab), koji puni krug oko svoje matične zvijezde (HD… više »

NASA objavila fantastičan video Marsa

Rover Curiosity snimo je još jedno čudo - iako će proći neko vrijeme prije nego čovjek stupi na Mars, NASA se potrudila dočarati nam kako Mars zapravo izgleda. Objavljen je video, koji… više »

OTKRIĆA

Pronađeni mozaici koji prikazuju Noinu arku

U izraelskoj sinagogi otkriveni su antički mozaici Noine arke iz petog stoljeća, a istraživači su rekli kako su ove scene ekstremno rijetke i da ih je pronađena samo nekolicina Iskopavanja,… više »

JUNO(NA)

NASA-in vic star je 400 godina

Ako niste previše upoznati s grčko-rimskom mitologijom, Jupiter je imao i ženu - Junonu. Premotajmo vrijeme malo naprijed, u 2011. kada je NASA lansirala sondu Juno da napravi 'slatke… više »

ROĐENDANI

Nikola Tesla rodio se na današnji dan pred 160 godina

Nikola Tesla rođen je 10. srpnja 1856. u Smiljanu kraj Gospića gdje je i odrastao pohađajući osnovnu školu i nižu realnu gimnaziju. Sjećajući se djetinjstva jednom je kazao da je s… više »

NOVA MISIJA

Sojuz krenuo prema ISS-u

Tročlana međunarodna posada krenula je u četvrtak ruskom raketom Sojuz iz svemirskog uzletišta Bajkonura u Kazahstanu na dvodnevno putovanje prema Međunarodnoj svemirskoj postaji,… više »

SJAJNO!

Predivna plava boja nastala - greškom znanstvenika

Kako prenosi portal MentalFloss, 2009. godine profesor Sveučilišta u Oregonu Mas Subramanian vršio je eksperiment kako bi napravio novi materijal, namijenjen za… više »

Juno stiže do Jupitera

Juno, NASA-ina sonda je stigla nadomak Jupitera nakon puta od 2.8 milijardi kilometara koji je trajao punih pet godina, kako bi otkrila tajne najvećeg planeta u našem sustavu koji se… više »

POSLUŠAJTE

Stephen Hawking upozorava svijet

U intervjuu za "Larry King Now" svjetski poznati astrofizičar Stephen Hawking odgovarao je na pitanja o tome o čemu razmišlja te otkrio da se ponekad zapita zašto sve oko nas… više »