Posjetila nas cigara iz dubokog svemira - Oumuamua

Astronomi su prvi put opazili međuzvjezdanog posjetitelja, kako ga je u svom priopćenju opisala NASA. Iznenađeni viđenim, astronomi su se zagledali u neobičan oblik stjenovitog… više »

Fantastičan NASA-in timelapse Zemlje iz svemira

NASA je 20 godina snimala promjene godišnjih doba na Zemlji i napravila još jedan fantastičan timelapse koji nam jasno daje do znanja da zapravo živimo kao dio globalnog… više »

Je li napokon otkriveno kako je nastao život?
MA DAJ!

Kemičari možda otkrili tajnu nastanka života na Zemlji

Prije 4 milijarde godina na Zemlji nije bilo ničega osim hrpe prvobitnih elemenata, plinova i minerala, ničega što bi danas znanstvenici mogli smatrati živim. A onda je… više »

Umjetnički prikaz  GJ 273 / Danielle Futselaar/MET
OPA!

Halo, E.T? Poslana je poruka na planet za koji se vjeruje da bi mogao podržavati život

Ako u sustavu GJ 273 postoji koji vanzemaljac, vrlo će vjerojatno za oko desetak godina primiti našu poruku. Prošli… više »

IMA LI NADE?

Prema predviđanjima Stephena Hawkinga, Zemlji je ostalo oko 600 godina života

Apokaliptična predviđanja koja se ne temelje na znanstvenim činjenicama obično se - i s pravom - ismijavaju. No ljudi slušaju kad je Stephen Hawking taj koji ima… više »

ZNANOST

IRB ima novog ravnatelja - Davida Smitha

Na sjednici održanoj 9. studenog 2017. godine Upravno vijeće Instituta Ruđer Bošković (IRB) izabralo je dr. sc. Davida Matthewa Smitha za ravnatelja Instituta na mandatno razdoblje od… više »

Virtualna tura Keopsovom piramidom

Skupina znanstvenika koja je prošli tjedna objavila da je otkrila veliku šupljinu unutar Keopsove piramide u Gizi osmislila je turu virtualne stvarnosti koja omogućuje… više »

Mirai, virtualni robot - stanovnik Tokija

Mirai - virtualni robot u liku sedmogodišnjeg dječaka dobio je u subotu službeni status stanovnika središnje četvrti Tokija. Dječak čije ime Mirai znači "budućnost",… više »

COOL!

Pronađeno 20 potencijalno nastanjivih planeta?

Znanstvenici su pronašli 20 novij planeta koji bi mogli podržavati život, što znači da bi moglo postojati više nastanjivih svjetova nego što smo… više »