MA DA?

NASA otkrila još jedan Mjesec u orbiti oko Zemlje

objavljeno prije 10 mjeseci

NASA-ini znanstvenici locirani na planini Haleakala na Havajima definirali su novootkriveni mali Mjesec kao asteroid ili lažni satelit koji je uhvaćen u malom "plesu" sa Zemljom. Mali… više »

NASA planira svemirsku stanicu na Marsu do 2028. godine

Planovi osmišljeni od strane Lockheed Martina i Deep Space Systems Inc. pokazujukako će NASA izgraditi svemirsku stanicu na Marsu do 2028. godine.  U… više »

PROXIMA B

Otkriven još jedan planet sličan Zemlji - vrlo blizu

Europska južna promatračnica (ESO) jučer je u svom sjedištu u Münchenu objavila senzacionalno otkriće - znanstvenici te ustanove otkrili su planet nalik na Zemlju koji kruži oko… više »

ŽIVOT

LUCA daje odgovor na vječno pitanje

Naš najdalji rođak je jednostanični organizam sličan bakteriji, poznat kao posljednji zajednički univerzalni predak (Last Universal Common Ancestor - LUCA) objavljeno je studiji u… više »

NAPREDAK

Astronauti pripremaju ISS za komercijalne letjelice

Međunarodna svemirska postaja opremljena je dokom za komercijalne letjelice koji su postavili dva NASA-ina astronauta. Zapovjednik postaje Jeff Williams i inženjerka Kate… više »

WOW

Prvi put snimljen nastanak i čudesna eksplozija zvijezde

Nastanak nove zvijezde može se usporediti s rođenjem novog bića, a eksplozija supernove na neki je način slična ponovnom rađanju feniksa, može se zaključiti iz snimke koju su prvi puta… više »

SUZE SV. LOVRE

Gledajte suze sv. Lovre - Perzeide

U četvrtak, a potom i u petak, zaljubljenici u zvijezde moći će gledati pravi spektakl na nebu -kišu meteora Perzeida koja će ove godine biti posebno brojna, vjerojatno dvostruko… više »

Otkrivena (još jedna) druga Zemlja?

Najnovije istraživanje objavljeno u Astrophysical Journal pokazalo je kako trenutnopostoji 216 Keplerovih egzoplaneta unutar nastanjive zone što je područje oko zvijezde… više »