« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 mjeseca i 2 dana
EH, DA ...

Zašto je toliko teško zadržati željenu kilažu?

Kad nakon dijete napokon dođete do željene težine, puno ju je teže zadržati nego što je bilo skinuti sve te kilograme odjednom... zašto?

Kako zadržati dostignutu kilažu
Kako zadržati dostignutu kilažu (Shutterstock)
Više o

dijeta

,

skidanje kilograma

,

zadržavanje kilaže

Dijeta je većini ljudi muka i patnja, no jednako tako i slavlje i zadovoljstvo kad se napokon skine višak kilogram i dostigne željena brojka - ali problemi zapravo tada već počinju, jer se pokazalo da je puno teže zadržati željenu kilažu nego skinuti višak.

Ako pitate znanstvenike, to je logična stvar - glad kojoj smo se odhrvali tijekom dijete već je napravila štetu učinivši nas još gladnijima nego prije i usporivši naš metabolizam. Nutricionist Tim Crowe tvrdi da je utjecaj gladi na povratak težine čak tri puta jači od usporavanja metabolizma, a kombinacija ove dvije stvari fatalna za novu liniju - povratak izgubljenih kilograma gotovo da je pravilo za većinu ljudi.

Najbolji način izbjegavanja ove neželjene posljedice dijete jest izbjegavanje brzih dijeta u kojima se izgladnjujete - bolje je izgubiti višak sporije, jedući zdravo i uravnoteženo nego na brzinu. 

Još veći problem jest što često vidimo gubitak kilograma kao kratkotrajni režim prehrane i, čim postignemo željeni cilj, vraćamo se na staro. Najbolje bi bilo pokušati u cjelosti promijeniti način prehrane - a ne potpuno izbaciti neke namirnice kad ste na dijeti jer je to osuđeno na propast.

Upravo zato prije dijete trebate shvatiti razloge unošenja previše kalorija - je li to dosada, stres, umor ili čak preskakanje obroka i izgraditi mehanizme obrane koji nisu bazirani na hrani, poput vježbanja, opuštanja ili druženja.

Jedino tako ćete izgubiti višak kilograma i uspješno zadržati novu težinu u dugom roku.

19.04.2017. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh